Afbeelding
prive

‘Door de sluiting van de lunchroom ben ik meer gaan bezorgen’

28 oktober 2020 om 12:49 Corona

H’VELD-G’DAM Dat de horeca in deze tijd veel tegenslagen kent, is wel duidelijk. Maar hoe gaan ze er mee om? En wat zijn hun plannen. Een drietal horeca ondernemers vertellen hierover. Deel 2: Anna’s Broodje.

Aan het woord is Anna de Ruijter. Zij heeft een cateringbedrijf en een lunchroom aan huis. Door de regelgeving van de overheid is de lunchroom tijdelijk gesloten. Anna richt zich nu op het bezorgen van haar producten. ,,Particulieren en bedrijven kunnen broodjes, warme maaltijden en high tea laten bezorgen. Ook levert Anna brood en banket van Bakker Vlot uit Papendrecht. Een bestelling kan telefonisch of online via de website worden doorgegeven. Ik heb verschillende maatregelen genomen om de spreiding van het coronavirus tegen te gaan. Bij grotere bestellingen worden de producten per persoon apart verpakt. Bij het bezorgen draag ik uit voorzorg een mondkapje. Ik bezorg regelmatig bij oudere mensen. Ik vind het heel belangrijk dat ik doormiddel van mijn mondkapje aan de oudere mensen laat zien dat ik het coronavirus serieus neem en dat ik op deze manier voor ze wil zorgen.” Ondanks de aangescherpte regelgeving blijft Anna positief. ,,Door de sluiting van de lunchroom ben ik meer gaan bezorgen. Mijn instelling is om niet te kijken naar wat niet kan, maar om aan de slag te gaan met wat wel kan. Laten we in deze tijd goed voor elkaar zorgen. Ik ben van mening dat de overheid het goede met ons voorheeft.’’

 Anna de Ruijter, Anna’s Broodje

advertentie
advertentie