Afbeelding
Ergonomische bureaustoel

Creëer voor uw medewerkers aangename en ergonomische werkplekken

17 november 2020 om 07:38 Partnercontent

Veel zakelijke aangelegenheden vinden steeds vaker online plaats. De kans is groot dat ook u geregeld online inkopen doet, goederen verkoopt via het internet en vergadert via webapplicaties. In het huidige retail-landschap verdwijnen steeds meer fysieke winkels uit het straatbeeld door de explosieve groei van webshops. Maar ondanks alle online ontwikkelingen zijn bedrijfspanden en kantoren voor de meeste bedrijven nog steeds belangrijke locaties om klanten en potentiële opdrachtgevers te ontvangen en natuurlijk om de medewerkers een prettige werkplek te bieden. Het is zelfs een blijvende trend om van de kantooromgeving een gezonde en comfortabele plek te maken. Toonaangevende multinationals geven het goede voorbeeld door adviseurs in de arm te nemen om eentonige gebouwen te transformeren tot dynamische, zakelijke omgevingen.

De Projectinrichter weet hier alles van en bedient een gevarieerde klantenkring door heel Nederland met een ergonomisch, praktisch en duurzaam assortiment dat bijdraagt aan gezond en plezierig werken. Het aanbod omvat meer dan 5.000 producten van 250 hoogwaardige merken, waaronder Robberechts kantoormeubilair. De meubels, kasten en bureaustoelen van dit merk worden geproduceerd volgens de Europese Arbo-normen en voldoen aan alle eisen op het gebied van veiligheid en gebruiksvriendelijkheid. 

Hoogwaardig productgamma 

Wie de kantoren op zijn bedrijf wil inrichten met kantoormeubilair met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding vindt in het hoogwaardige productgamma van Robberechts gevarieerde mogelijkheden. Het Belgische merk staat voor tijdloze degelijkheid die jarenlang meegaat. De collectie omvat draaideurkasten, schuifkasten, roldeurkasten, vergadermeubilair, kantoormeubellijnen, bureaustoelen en directiemeubilair. De producent is binnen zijn vakgebied een van de koplopers met een gerobotiseerd verwerkingsproces van het staal en voldoet aan alle milieueisen die hieraan zijn verbonden. Waar mogelijk gebruikt Robberechts gerecyclede grondstoffen. Het hout voor bijvoorbeeld de bovenkant van de kasten en de bureaubladen, komt uit duurzaam beheerde bossen.

Ergonomische bureaustoel 

Wat op geen enkele werkplek mag ontbreken, is een ergonomische bureaustoel. Ook die zijn te kust en te keur aanwezig in het uitgebreide assortiment van De Projectinrichter. Bijvoorbeeld van RH. Dit Zweedse merk is een van Europa’s meest vooraanstaande producenten van werkstoelen, beeldschermstoelen en laboratoriumstoelen. Iedere stoel is erop gericht om de meest gezonde manier van zitten optimaal te ondersteunen. De RH bureaustoelen zijn goede voorbeelden van zitmeubelen die bijdragen aan een verantwoorde werkhouding. Om die te produceren, werkt de fabrikant nauw samen met designers en ergonomen. Iedere bureaustoel kan naar het lichaam en de zitbehoefte van de gebruiker worden ingesteld en is te voorzien van extra opties. Bijvoorbeeld van een ergonomische hoofdsteun en speciale armleggers. 

Kantoorinrichting leasen

De adviseurs van De Projectinrichter adviseren u graag om tot een optimaal ergonomische en aangename inrichting van uw kantoorruimte te komen. De expert is zich ervan bewust dat het aanschaffen van bureaustoelen en ander kantoormeubilair om aanzienlijke investeringen vraagt. Daarom biedt De Projectinrichter een oplossing om gezond en comfortabel werken voor iedereen haalbaar te maken, bijvoorbeeld voor startende ondernemingen. Die kunnen hun werknemers een prettige werkplek bieden, zonder in een keer een astronomisch bedrag te hoeven neertellen. Voor hen is het namelijk mogelijk om de kantoorinrichting te leasen. 

Wilt u de kantooromgeving van uw onderneming ook transformeren tot een aangename, ergonomische werkomgeving? Oriënteer u in de webshop van De Projectinrichter of bezoek een van de vestigingen in Rotterdam, Bergeijk of Purmerend.

advertentie
advertentie