Veel animo voor deelname FENEXPO

23 december 2009 om 00:00 Nieuws

GORINCHEM – De voorbereidingen voor de Regionale Businessdagen in 2010 zijn weer begonnen maar het evenement heeft voortaan een andere naam. Organisator Henk Fennema besloot afscheid te nemen van de oude naam. ,,Na enkele gelijknamige evenementen te hebben bezocht, kwam ik tot de conclusie dat onze beurs er kwalitatief ver bovenuit stak. Dat bedoelen we niet arrogant, maar de locatie is schitterend, de uitstraling is heel zakelijk, standhouders presenteren zich heel professioneel en er komt tenslotte goed publiek als bezoeker. Daarom besloot ik de naam te veranderen. Ik wilde hiermee bereiken dat dit evenement op zichzelf zou staan. Niet één van de vele businessdagen maar een echt netwerkevenement met een eigen naam“, aldus Fennema. Voor hem was het na de vorige edities al duidelijk dat ‘zijn’ beurs een groot regionaal karakter had gekregen met ook KPN en TNT als standhouder. Dat is de reden dat de officiële benaming vanaf 2010 is geworden: FENEXPO, hét netwerkevenement voor Midden-Nederland.

,,Iedereen weet dat vorig najaar door de crisis de wereld er ineens anders uitzag. En daar heb ik in het begin ook best wakker van gelegen want met het organiseren van deze beurs gaat het om een forse investering. Maar desondanks, of misschien wel dankzij deze omstandigheden, hebben wij in april 2009 een fantastisch evenement gehad. Meer standhouders en meer dan 7.000 bezoekers”, aldus Fennema, ,,En de verkoop van de stands voor 2010 is al in volle gang. Opnieuw melden standhouders zich spontaan aan en ook dit jaar weer nieuwe bedrijven.”

Fennema is blij met de businesspartners die hun naam verbinden aan het evenement. ,,Het is voor de uitstraling van het evenement heel belangrijk dat we dit met professionele partners doen. Het AD gelooft in het evenement en is al jaren een sterke partner. Na enkele gesprekken met directeur Gerard Zuidweg van de ABNAMRO hebben we deze bank als nieuwe businesspartner mogen begroeten en daar ben ik best trots op. Zuidweg gelooft in het evenement en ziet het als een prima platform om te netwerken en relaties te ontmoeten. En ik ben dat natuurlijk helemaal met hem eens. Samen hebben we het idee uitgewerkt om een congres te organiseren voor de ondernemers uit de regio. Hij heeft Joop Wijn, voormalig minister van Economische Zaken, bereid gevonden als spreker op te treden. Deze bijeenkomst moet wat mij betreft de knaller van de FENEXPO worden. En daar gaan we ons best voor doen.” Fennema is heel enthousiast en onder het motto ‘De crisis te lijf’ gaan ze dit in de regio ook vertellen. ,,De crisis heeft ons allen in zijn greep. Daar kunnen we niet omheen maar dat is geen reden om het hoofd te buigen. Met drie commerciële topdagen in het vooruitzicht verwacht de organisatie in 2010 opnieuw meer standhouders en meer bezoekers. En dat is voor elk bedrijf een interessant gegeven. De gunstige deelnamevoorwaarden van de FENEXPO maken de drempel om deel te nemen laag. Voor nog geen 500 euro per dag heeft men al een stand met gratis catering voor de standhouder en zijn relaties, gratis toegang en parkeren voor bezoekers. Opnieuw besteden we nog meer aandacht aan de kwaliteit van de bezoeker. We willen beslissers op dit evenement ontmoeten. Vanaf 2010 kan men zich via de website aanmelden. Met de digitale uitnodiging krijgt men gratis toegang. En op verzoek van meerdere standhouders zullen we scherp toezien op acquisitie van de bezoeker zelf. Deze mensen kunnen beter een stand huren en dan hoor je er gewoon bij”, stelt de organisator tenslotte. Op de website www.fenexpo.nl is alle informatie over het evenement te vinden.

advertentie
advertentie