Klant waardeert medewerker Bakker Soeteman met lintje

30 oktober 2011 om 00:00 Nieuws

H'VELD-G'DAM - Leon Korevaar, medewerker van Bakker Soeteman, blijkt de taal van zijn clientèle te spreken. ,,Het is vrijdagochtend, ik heb het druk. Onverwacht moet ik even bij een klant komen. Ik herken hem. Altijd een vrolijke kerel, wel op leeftijd. Krijgt altijd wat te snoepen van me. Toen hij ziek was heb ik iets lekkers meegegeven aan zijn buurvrouw. Hij wilde me bedanken en heeft thuis een lintje gemaakt. Een mooi rood wit blauw strikje dat bij elkaar wordt gehouden door een parelmoeren kleurig speldje. De klant is zichtbaar gelukkig en maakt er een hele show van in de winkel terwijl hij mij het speldje opspeldt. Heeft zelfs zijn buurvrouw meegenomen om dit officiële moment vast te leggen op foto. Geweldig toch. En dat alleen omdat ik zijn taal sprak."

advertentie
advertentie