
BINGO-middag bij Mensen voor Mensen
2 december 2025 om 16:12 ActiviteitenHARDINXVELD-GIESSENDAM Mensen voor Mensen houdt elke tweede dinsdag van de maand een bingo in de Keet aan de Boorstraat 10 in Hardinxveld-Giessendam. Leden en ook NIET-leden zijn dinsdag 9 decemberwelkom vanaf 13:30 uur en zoals altijd staat het gebruikelijke kopje koffie of thee klaar.
Om 14.00 uur begint de Bingo. Er worden weer, zoals gebruikelijk, twee keer drie ronden gespeeld, Per ronde zijn er ook weer drie nuttige prijzen te winnen. Het zijn hoofdzakelijk vleesprijzen, maar ook fruit en groente is er te winnen.















