Afbeelding
Suzanne Heikoop

‘We denken graag mee met de klant’

Corona

H’VELD-G’DAM ,,We missen soms wel de gezelligheid met de klant, maar we zijn elke zaterdagmiddag weer dankbaar”, vertelt Ella Quist-Vos van Quist schoenen & outdoor. ,,Maar we zijn heel blij met de aanloop die we krijgen. Tijdens de eerste lockdown was het hier in de winkel erg rustig, de mensen waren niet met schoenen en kleding bezig, maar wij bedachten allemaal nieuwe dingen voor de klanten. Zo hadden wij al heel snel een spatscherm om de klanten veilig te voorzien in het passen van schoenen. Ook bezorgden we bij mensen de schoenen aan huis of konden klanten thuis passen en de volgende dag de schoenen terugbrengen die ze niet wilden.” 

Veel mensen zijn in die tijd gaan wandelen. ,,Ja wandelen is heel goed voor je en hiermee konden wij onze sterke kant laten zien en dat is toch het comfort dat we bieden. We zijn toen begonnen met een Joya-dag, wat uiteindelijk een Joya-week werd. Dat was echt een succes. Goede schoenen voor mensen met een zere rug of pijnlijke voeten zijn heel belangrijk. En dat zijn de Joya schoenen”, laat de eigenaresse weten. 

Dat veel mensen gingen wandelen was voor het echtpaar een kans om meer klanten aan hen te binden. ,,We zijn ook veel met Facebook gaan werken en we hebben gemerkt dat dat ook heel belangrijk is. Ook hebben we het idee dat Hardinxvelders graag lokaal willen kopen en we denken graag mee met de klant. Zo hebben we op de dag van de braderie, die dit jaar niet kon doorgaan, met een paar andere ondernemers wat kleine kraampjes buitengezet om toch de sfeer van de braderie te benaderen. En met de winkeliers van de Giessenhof hebben we een verrassingstas gemaakt. En ondanks dat de wandeltocht niet kon doorgaan, kan misschien de snerttocht op een bepaalde manier wel doorgaan. Wij denken graag in mogelijkheden.”

Ella Quist-Vos, Quist schoenen & outdoor

advertentie