Koor- en samenzangavond in Grote Kerk
4 juni 2010 om 00:00 NieuwsGORINCHEM - In de Grote Kerk van Gorinchem wordt zaterdag 19 juni een koor- en samenzangavond gehouden. Medewerking verlenen Chr. Gemengd koor 'De Lofstem' uit Ederveen onder leiding van Ineke Bos-Strootman en Chr. Jong mannenkoor 'Jubilate' uit Hendrik-Ido-Ambacht onder leiding van Lennert Knops werken mee aan deze avond. De toegang is gratis, maar er wordt wel gecollecteerd voor Stichting Woord en daad. Aanvang 19.30. De kerk is open vanaf 19.00 uur.











