Fokveedag Boerenlandfeest op social media

8 september 2012 om 00:00 Nieuws

HOORNAAR - Honderd jaar, maar nog lang niet versleten. In de aanloop naar en op de dag zelf (lees: zaterdag 6 oktober) gaat Fokveedag Boerenlandfeest nu ook social media inzetten. Snel en actueel.

Op het seminar ter gelegenheid van de honderdste Fokveedag deed Commissaris van de Koningin Jan Franssen een week geleden al de suggestie het jaarlijkse evenement breder uit te dragen. Het bestuur gaat die uitdaging aan. Op Twitter is Fokveedag Boerenlandfeest sinds kort te volgen via @defokveedag. Datzelfde geldt voor Facebook: www.facebook.com/Fokveedag. De vernieuwde website www.fokveedag.nl is vrijdag online gegaan. Purple Sky, het bureau dat de website heeft gebouwd, heeft de sponsorovereenkomst met Fokveedag Boerenlandfeest met drie jaar verlengd. Eigenaar Roland Machielsen zal het bestuur ook adviseren bij het inzetten van de social media-kanalen. ,,We zijn graag lokaal maatschappelijk betrokken'', aldus Machielsen, die met zijn bureau in Sliedrecht is gevestigd. De nieuwe website zal de komende weken verder worden gevuld met nieuws in de aanloop naar de honderdste editie van Fokveedag Boerenlandfeest. Op bovenstaande foto presenteren Jan de Groot (links) en Roland Machielsen de nieuwe site.

advertentie
advertentie