
Kettingbotsing A15
21 juni 2014 om 00:00 NieuwsH'VELD-G'DAM - De A15 van Rotterdan naar Gorinchem ter hoogte van Hardinxveld-Giessendam is vrijdagmiddag 20 juni lange tijd afgesloten geweest vanwege een kettingbotsing. Bij de botsing waren drie kleine vrachtwagens en vier personenauto's betrokken. Er raakte een persoon lichtgewond; deze kon ter plaatse behandeld worden. De politie kan nog niet vertellen hoe het ongeval precies heeft plaatsgevonden. De wegafsluiting heeft enkele uren geduurd. De file liep op naar ruim 12 kilometer. De voertuigen zijn uiteindelijk met takelwagens van de weggehaald. Verkeer dat vanuit Rotterdam rochting Gorinchem reed werd omgeleid.










