Het cruiseschip voer op de wal in de Sliedrechtse Biesbosch
Het cruiseschip voer op de wal in de Sliedrechtse Biesbosch Enrico Vos

Cruiseschip vaart tegen de wal ter hoogte van Hardinxveld-Giessendam

25 maart 2026 om 23:33 Overig

HARDINXVELD-GIESSENDAM Een cruiseschip met passagiers aan boord voer woensdagavond rond 21.45 uur ter hoogte van de Helling in Hardinxveld-Giessendam op de wal. Dat gebeurde aan de zijde van de Sliedrechtse Biesbosch. 

Het schip lag deels op de wal en werd na 45 minuten met behulp van de hulpdiensten weer vlot getrokken en kon zijn weg vervolgen richting Rotterdam. Enrico Vos maakte enkele foto’s van het gestrande passagiersschip. 

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mail de redactie
Meld een correctie

advertentie
advertentie