Afbeelding
Matthias van Houwelingen

Enorme ophoging begraafplaats Spindermolen - was het Peulenschilletje er nog maar

13 januari 2025 om 12:18 Opinie

HARDINXVELD-GIESSENDAM De cartoon ‘Peulenschilletje’ is afgelopen zomer gestopt, maar Matthias van Houwelingen wenste dat ‘ie nog bestond, en wel hierom: ,,Met regelmaat loop ik langs de begraafplaats aan de Spindermolen, waar werkzaamheden voor de ophoging in volle gang zijn. Dit begint momenteel epische vormen aan te nemen (zie de foto). Een leuke tip voor het Peulenschilletje? Ik zie het al helemaal voor me. Een enorme berg met een enkele grafsteen erop. Of iets in die strekking. Ik begrijp werkelijk niet wat onze gemeente precies van plan is. Het zou opgehoogd worden, maar zoveel? Zo kunnen we er makkelijk vierhoog stapelen. We hebben de parkeerplaats moeten opofferen, maar we krijgen er een hele berg voor terug.”

Mail de redactie
Meld een correctie

advertentie
advertentie