‘Callista gaat voor resultaat’

4 maart 2009 om 00:00 Nieuws

H’VELD-G’DAM - ,,We hebben een bewuste keuze gemaakt om ons te gaan specialiseren in huidverbetering en Anti-aging. Er zijn veel mooie merken op de markt, maar wij hebben nu twee fantastische merken in huis die garant staan voor huidverbetering: MD Formulations en Dermalogica.”

Instituut specialiseert zich in huidverbetering

Schoonheidsinstituut Callista is trots op de merken waar zij mee werkt. ,,MD Formulations is verbluffend om mee te werken. Deze producten zijn vrij van minerale oliën, geur en kleurstoffen. Ze sluiten de huid niet af en de werkstoffen die deze merken in hoge concentratie bevatten, dringen diep door in de huid”, aldus Willy Vlot van Callista.

Nieuw in het instituut is het merk Dermalogica. ,,Dit merk onderscheidt zich van andere merken voor professionele salons door de no-nonsense policy, duidelijke uitleg in klare taal en verpakkingen die zowel vrouwen als mannen aanspreken van jong tot oud.

Dermalogica is innovatief, puur, safe, efficiënt en effectief. Het gebruikt de beste ingrediënten, zo veel mogelijk uit de natuur en niets dat de huid maar zou kunnen irriteren.

Door de keuze van deze twee merken zijn we resultaatgericht aan het werk. Natuurlijk blijft ontspanning een belangrijk uitgangspunt, maar daarnaast gaan we vooral voor resultaat. Wie wil er nu geen gezonde, stralende huid, in goede conditie?”, aldus Vlot.

Schoonheidsinstituut Callista biedt een totaalconcept van definitief ontharen tot permanent Make-up, manicure, pedicure, massages en visagie en dit alles door gediplomeerde specialisten.

uVoor inlichtingen: Schoonheidsinstituut Callista, Peulenplein 1a, 0184-615512, www.schoonheidsinstituutcallista.nl.

advertentie
advertentie