EMS en United by Music stelen de show

13 november 2012 om 00:00 Nieuws

H'VELD-G'DAM - Toen EMS-bestuurslid Laurens van Loon United by Music had zien optreden wist hij dat een samenwerking tussen beide een fantastische show zou opleveren. Dat bleek zaterdagavond. Het publiek was zeer enthousiast over deze bijzondere combinatie. Twee uiteenlopende muziekstijlen werden met elkaar verenigd in kerkgebouw De Bron aan de Maasstraat. Rabobank Merwestroom, die zijn naam had verbonden aan het concert, heeft een driejarig sponsorcontract ondertekend met United by Music. De relatie wordt voortgezet tot 2015. ,,United by Music inspireert, geeft hoop en verandert levens", aldus Directeur Bedrijven Henk Wielaard. ,,Getalenteerde mensen met een verstandelijke beperking krijgen de kans op te treden voor een groot publiek." Dat deden ze samen met het harmonieorkest van Eendracht Maakt Sterk.

Mail de redactie
Meld een correctie

advertentie
advertentie