Afbeelding ter illustratie van bingo.
Afbeelding ter illustratie van bingo. Pixabay

BINGO-middag bij Mensen voor Mensen in Hardinxveld-Giessendam

30 januari 2026 om 10:43 Activiteiten

HARDINXVELD-GIESSENDAM Bingo-liefhebbers zijn de tweede dinsdag van de maand, dinsdag 10 februari, welkom bij de bingo in de Keet aan de Boorstraat 10 in Hardinxveld-Giessendam. Iedereen, dus ook NIET-leden, zijn welkom vanaf 13:30 uur. 

Wie liever niet alleen komt, kan altijd een vriend of vriendin meenemen. Het gebruikelijke kopje koffie of thee staat weer klaar en ook in de pauze is er koffie of thee. Om 14.00 uur wordt begonnen met de Bingo. Er worden dan weer, zoals gebruikelijk, twee keer drie ronden gespeeld, 

Per ronde zijn er ook weer drie prijzen te winnen. Het zijn hoofdzakelijk vleesprijzen, maar ook fruit en groente is er te winnen. De Bingo-briefjes worden opgehaald en daaruit, na alle ronden, ook nog 3 briefjes getrokken voor een flinke plak chocolade. 

Mail de redactie
Meld een correctie

advertentie
advertentie