
Sinterklaas zoekt nieuwe boot in Boven-Hardinxveld
25 augustus 2022 om 11:23 MaatschappelijkHARDINXVELD-GIESSENDAM Op de Facebook- en Instagrampagina van Sinterklaas Hardinxveld doet de organisatie een oproep voor een nieuwe boot voor de Sint en zijn Pieten.
Ze schrijven: ,,De nieuwe exploitant van de Waterbus heeft namelijk laten weten ons niet meer te kunnen helpen om Sinterklaas en zijn pieten aan wal te zetten in Boven-Hardinxveld. Tot nu toe is de zoektocht naar een nieuwe boot nog niet gelukt. Wij zijn op zoek naar een boot waarmee we Sinterklaas en (het liefst) minimaal 10/15 pieten in Boven-Hardinxveld voet aan wal kunnen laten zetten. Het belangrijkst is dat het – zoals altijd – een feestelijke intocht wordt. Ben jij of ken jij degene die ons kan helpen? Stuur dan een privéberichtje (via Facebook of Instagram). Voldoet jouw boot net niet aan de wensen, stuur dan ook zeker een berichtje. Deel dit bericht ook zeker onder vrienden/familie/buren of wie je dan ook kent. Met jouw hulp zingen we het bekende liedje op 19 november weer uit volle borst mee.”

















